Психологічний супровід дошкільнят в умовах воєнного стану
28 жовтня 2022 року директором Яготинського центру професійного розвитку педагогічних працівників Яготинської міської ради Оксаною Миненок проведено засідання професійної спільноти практичних психологів закладів дошкільної освіти на тему: «Психологічний супровід учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану».
Під час роботи інтервізійної групи Оксана Вікторівна наголосила на забезпеченні психологічної стійкості учасників освітнього процесу, які страждають від воєнної агресії, психологічній підтримці і допомозі учасникам освітнього процесу відновити втрачені орієнтири.
Учасники засідання звернули увагу на те, що діти під час війни найбільше потребують захисту, допомоги та усунення небажаних наслідків.
Під час практичного блоку практичний психолог ЗДО №1 «Зіронька» Лілія Коцюба провела автотренінгові заняття з використанням релаксаційних технік з дітьми, які потребують психологічного супроводу.
Досвідом роботи з проблеми як говорити з дітьми про війну під час круглого столу поділилася з колегами практичний психолог ЗДО №4 «Пролісок» Наталія Шумілова. Різноманітні техніки боротьби зі стресовими розладами та страхами в дітей під час воєнного стану представила колегам практичний психолог ЗДО №3 «Ромашка» Наталія Литовченко. Використання гри як способу зняття емоційного напруження та тривожності запропонувала колегам Тамара Кривошея (ЗДО №5 «Берізка»).
Цікавий підхід щодо використання інтеграції медіа-освітньої технології медіа-клубу та арт-терапії порекомендувала практичний психолог ЗДО №3 «Ромашка» Наталія Литовченко, а також застосування мандала як засобу рефлексії емоцій та зцілення в медіа клубних заняттях. Практичний психолог ЗДО №4 «Пролісок» Наталія Шумілова представила аутогенне тренування як методу профілактики та корекції психоемоційного напруження у дітей дошкільного віку під час дистанційної та змішаної форми навчання.
Наприкінці учасники засідання мали змогу оглянути виставку та ознайомитися з новинками методичної, науково-популярної та художньої літератури, наочним матеріалом, дидактичними іграми з організації роботи з батьками.
На завершення Оксана Вікторівна підвела підсумки засідання та практичні психологи закладів дошкільної освіти прийняли методичні рекомендації щодо оновлення змісту освітнього процесу за дистанційною та змішаною формою навчання.