Психологічний супровід дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану
03 червня 2022 року директором Яготинського центру професійного розвитку педагогічних працівників Яготинської міської ради Оксаною Миненок проведено засідання професійної спільноти закладів дошкільної освіти на тему: «Система роботи практичного психолога закладу дошкільної освіти із родинами в умовах воєнного стану».
Під час роботи інтервізійної групи Оксана Вікторівна наголосила про значення та ефективність використання інноваційних технологій в роботі закладу дошкільної освіти щодо психологічного супроводу дітей дошкільного віку, ознайомила з сучасними формами роботи з партнерських взаємовідносин закладу з родинами.
Учасники засідання звернули увагу на те, що діти під час війни найбільше потребують захисту, допомоги та усунення небажаних наслідків. Досвідом роботи з проблеми як говорити з дітьми про війну поділилася з колегами практичний психолог ЗДО №1 «Зіронька» Лілія Коцюба. Різноманітні техніки зцілення дітей під час воєнного стану представила колегам практичний психолог ЗДО №6 «Волошка» Вікторія Лимар. Використання гри як способу зняття емоційного напруження запропонувала колегам Тамара Кривошея(ЗДО №5 «Берізка»).
Цікавий підхід щодо використання інтеграції медіа-освітньої технології медіа-клубу та арт-терапії порекомендувала практичний психолог ЗДО №3 «Ромашка» Наталія Литовченко, а також застосування мандала як засобу рефлексії емоцій та зцілення в медіа клубних заняттях. Практичний психолог ЗДО №4 «Пролісок» Наталія Шумілова представила аутогенне тренування як методу профілактики та корекції психоемоційного напруження у дітей дошкільного віку.
Наприкінці учасники засідання мали змогу оглянути виставку та ознайомитися з новинками методичної, науково-популярної та художньої літератури, наочним матеріалом, дидактичними іграми з організації роботи з батьками.
На завершення Оксана Вікторівна підвела підсумки засідання та практичні психологи закладів дошкільної освіти прийняли методичні рекомендації щодо оновлення змісту освітнього процесу за дистанційною та змішаною формою навчання.