Розвиток співочих навичок у дітей дошкільного віку
19 квітня 2022 року директором Яготинського центру професійного розвитку педагогічних працівників Яготинської міської ради Оксаною Миненок на базі ЗДО №2 «Дюймовочка» проведено засідання професійної спільноти музичних керівників закладів дошкільної освіти на тему: «Роль вокально-музичних вправ та поспіванок у розвитку співочих навичок дітей дошкільного віку».
Розпочала засідання Оксана Вікторівна з обґрунтування теми та мети зустрічі, а також акцентувала увагу на рівень сформованості життєвих компетентностей з музичного розвитку в дітей дошкільного віку.
Під час презентаційного блоку музичний керівник ЗДО №2 «Дюймовочка» Людмила Сорокова презентувала свій досвід роботи щодо сучасного підходу організації музичних народних свят та розваг у закладах дошкільної освіти. А також звернула особливу увагу на використання ігрових прийомів у процесі навчання співу.
Відповідно до плану роботи, під час круглого столу музичні керівники поліпшили свої знання щодо особливостей організації роботи з музичного розвитку дітей дошкільного віку відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти, затверджених Міністерством освіти і науки України освітніх програм.
Музичні керівники ЗДО №3 «Ромашка» Ірина Придибайло та №4 «Пролісок» Ольга Дудченко представили свої досвіди роботи з проблеми впливу музичної діяльності на становлення особистості дитини дошкільного віку.
Учасники засідання під час практичного блоку активізувати свої знання та поліпшили практичні навички щодо використання ігрової діяльності під час музичних занять.
За допомогою «мозкового штурму» Оксана Миненок сформувала професійні вміння педагогів щодо використання ефективних форм і методів музичного розвитку дітей дошкільного віку, удосконалила поняття про професійний імідж музичного керівника та кодекс професійної етики педагога.
Наприкінці музичні керівники закладів дошкільної освіти мали змогу оглянути виставку та ознайомитися з новинками методичної, науково-популярної та художньої літератури, наочним матеріалом, дидактичними іграми з організації роботи з музичного розвитку дітей дошкільного віку.
На завершення було підведено підсумки засідання та музичні керівники закладів дошкільної освіти прийняли методичні рекомендації щодо оновлення змісту освітнього процесу в закладах за дистанційною формою навчання.