Використання інноваційних форм методичної роботи
14 квітня 2022 року директором Яготинського центру професійного розвитку педагогічних працівників Яготинської міської ради Оксаною Миненок проведено он-лайн засідання творчої групи вихователів-методистів закладів дошкільної освіти на тему: «Інноваційні форми методичної роботи з педагогічними працівниками закладу дошкільної освіти».
Під час теоретичного блоку Оксана Вікторівна наголосила про значення та ефективність використання інноваційних форм методичної роботи з педагогічними працівниками в роботі закладу дошкільної освіти. Також звернула увагу на питання подолання консерватизму в підходах до організації освітньої діяльності й наявних стереотипів педагогічної праці та процесу навчання і виховання.
Змістовну презентацію із досвіду методичної роботи ЗДО №4 «Пролісок» підготувала вихователь-методист Степанченко Ю.М., яка ознайомила з сучасними формами роботи з партнерських взаємовідносин в закладі.
Учасники засідання під час методичних посиденьок з елементами тренінгу на тему: «Сучасний вихователь – який він?» удосконалили професійні навички щодо організації та проведення активних форм методичної роботи з педагогами та активізували свої знання щодо використання сучасних інноваційних технологій в освітній процес закладу дошкільної освіти.
Під час круглого столу учасники засідання презентували інноваційні технології, які використовують педагоги кожного закладу дошкільної освіти у роботі з батьками під час дистанційної освіти з дітьми дошкільного віку в умовах воєнного стану: телеграм-канали, онлайн-спільноти в соціальних мережах та месенджерах, тощо відповідно до Методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
Наприкінці вихователі-методисти закладів дошкільної освіти мали змогу оглянути виставку та ознайомитися з новинками методичної, науково-популярної та художньої літератури, наочним матеріалом, дидактичними іграми з організації роботи з батьками.
На завершення Оксана Вікторівна підвела підсумки засідання та керівники закладів дошкільної освіти прийняли методичні рекомендації щодо оновлення змісту освітнього процесу в закладах за дистанційною формою навчання.